A Buscaextraescolares pots trobar la teva acadèmia Helen Doron més propera de forma fàcil i ràpida!
Escola d'Anglès per a nens a Esparreguera.
Vine a aprendre anglès amb nosaltres de forma natural i diverida.
Brindem a tots els nens l'oportunitat d'absorbir l'anglès en un ambient dissenyat per ells, amb els materials més innovadors del mercat, ideal per involucrar-se mitjançant les nostres tècniques pioneres de manera intuïtiva, creativa, divertida i eficaç.
Oferim cursos des de Baby's Best Start per a nadons des de 3 mesos fins a Teen English per arribar al nivell B2 del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.
Oferim cursos durant tot l'any, cursos intensius en vacances, casals d'estiu, nadal i setmana santa, cursos d'anglès per a guarderies i extraescolars d'anglès per a col·legis.
Els professors i professores d'anglès de Helen Doron English Esparraguera són mestres altament qualificats i experts en l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a nadons, nens i adolescents. A més, estan específicament formats en la metodologia de Helen Doron English, i qualificats per a cadascun dels cursos que imparteixen.
Consulta'ns sense compromís i prova 1 classe gratuïta.
Antes de empezar…
Utilizamos cookies propias y de terceros para analizar la navegación por la web, mejorar nuestro marketing y publicidad, y optimizar la experiencia de usuario. Más información aquí.