MASNOUBALLET

A Masnou Ballet oferim classes per a totes les edats i nivells.  Hi ha lloc per a tot tipus d’alumnes: pels que desitgen fer dansa de manera seria i rigorosa com a complement a la seva formació acadèmica, per a qui  li agradi ballar i vol gaudir d’una bona estona fent exercici i finalment, disposem d’un programa específic per a aquells alumnes que volen fer de la dansa la seva professió.  Els quals els hi oferim un programa personalitzat i amb un acompanyament individualitzat durant tota la seva formació ( Curs de formació pre- professional. Requereix prova de nivell).

L’escola segueix la metodologia de la  Royal Academy of Dance (Londres). Oferint, amb aquest sistema,  la possibilitat d’examinar-se anualment i obtenir una titulació internacional (atorgada per aquesta organització reconeguda mundialment). També som escola adherida a la federació Catalana de professors de dansa i com escola federada garantim un nivell de qualitat educativa i formativa.

Durant el curs oferim als nostres alumnes l’oportunitat de  participar en diferents espectacles, master class amb l’oportunitat d’obtenir beques i diferents esdeveniments de dansa, També els alumnes amb més nivell tenen la possibilitat de preparar-se per a concursos nacionals, interncionals i audicions per entrar a companyies i/o escoles  de dansa  internacionals.

Pre-ballet (3-5 anys) – Dansa creativa. Els nostres objectius per aquesta etapa són: desenvolupar les capacitats de moviment, l’expressió, la creativitat, la sensibilitat i la apreciació musical.  Tot això en un ambient proper i confortable on l’entusiasme i la diversió són primordials per aprendre. Creiem que una bona base des de ben petits i a mans de mestres qualificats marcaran la diferencia en l’aprenentatge dels nostres alumnes.

Dansa I (5-8 anys) – Introducció a les bases tècniques de la dansa clàssica i condicionament físic. La programació és activa i els nens/es  es posen en forma només pel fet de participar.

Dansa II (8-11 anys) – Nivell amateur . Dansa clàssica, iniciació a les puntes, dansa contemporània, caràcter i condicionament físic.

Dansa III (11-15 anys) – Nivell amateur i pre- professional. Dansa clàssica, tècnica puntes, repertori, dansa contemporània, caràcter i condicionament físic. Curs formació pre-professional segons nivell: classes amb un nombre limitat d’alumnes amb aspiracions professionals.

Dansa IV (a partir de 14 anys) -Nivell amateur i pre- professional. Dansa clàssica, tècnica puntes, repertori, dansa contemporània, caràcter i condicionament físic. Formació pre-professional segons nivell: classes amb un nombre limitat d’alumnes amb aspiracions professionals.

Adults – Dansa clàssica ( tots els nivells i horaris de matí i tarda) i dansa contemporània (tots els nivells). Col.locació corporal i estiraments:  una classe completa on es treballa tot el cos a nivell mental, muscular i postural,  on s’utilitzen tècniques de la dansa clàssica, pilates i progressing ballet technique. Una de les millors maneres per mantenir-se en forma i alhora gaudir de la dansa clàssica conectant amb cos i ànima. Una classe pensada i indicada  per a totes les persones i de totes les edats.

Formació Pre – professional: classes de dilluns a dissabte.

La formació inclou: dansa clàssica ( metodologia Vagànova i Anglesa), dansa contemporània, tècnica de puntes, treball de salts i repertori, dansa caràcter, pràctica escènica, condicionament físic per ballarins/es i anatomia. Les classes estan impartides per mestres de l’escola i es fan  tallers amb mestres convidats.  Acompanyament i suport de coaching per a cada alumne, preparació d’ exàmens per obtenir la titulació de dansa clàssica ( RAD), participació a màsters class, tallers i xerrades organitzades per diferents institucions/entitats i preparació per a concursos i audicions.

T’orientem i acompanyem  durant tota la teva formació…

Classes particulars –  Classes concertades.

Durant la crisis del covid 19  hem seguim amb les classes on line i posteriorment hem pogut tornar a les aules. Hem treballant cada dia amb els nostres alumnes, per compromís, per passió i per donar continuïtat a la nostra feina. La dansa no s’atura i des de Masnou ballet hem estructurat  un projecte pedagògic on line (des dels 3 anys fins adults). Classes de clàssic, contemporani, condicionament físic, conferències, preparació exàmens de la Royal Academy of dance, historia de la dansa, tècnica, anatomia, acompanyament personalitzat als alumnes i molt més… Aquest nou plantejament ens permet continuar amb la formació quan les circumstàncies no ens permetin estar a les aules. Aquest projecte és fruit d’una necessitat que neix a partir de la situació que hem i estem vivint durant aquesta crisis. Una nova eina  perquè ningú perdi la oportunitat de seguir connectat amb la dansa i la cultura.

Tot i reemprendre les classes presencials l’escola seguirà oferint també la via on line per adaptar-se a les necessitats individuals.

Més informació a: dansa@masnouballet.cat

Envieu-nos un Mail i ens posarem en contacte amb vosaltres per explicar-vos la oferta acadèmica.

La direcció.

Edades
¿Qué ofrecemos?
Este perfil aún no ha sido verificado. Si te pertenece, te invitamos a que verifiques tu identidad y empieces a gestionarlo.
Verifica tu perfil
¿Tienes preguntas?

Escribe al centro para despejar cualquier duda que puedas tener (respuesta en menos de 24h).

Nombre completo

Explora nuestras actividades