Aula Jove - 12 a 17 años
Del 11 al 22 de Julio, de 10 a 13:30h.
Este verano haz tu música, aprende los secretos de la producción musical, crea tus canciones y mejora la interpretación en grupo de la mano de profesionales de la música con el programa Aula Jove!
225€/semana
350€/quincena
Casals de Teatre Musical - Encanto
Quinzenals: del 4 al 15 de Juliol i del 18 al 29 de Juliol, de 9h a 17h
Dels 6 als 12 anys.
Gravació d'un videoclip (enregistrament de l'àudio a un estudi professional) i petita mostra al final de la quinzena per a les famílies.
Treballem la part vocal dels temes (en anglès i ocasionalment en castellà), l'expressió corporal amb coreografies i una petita obra per lligar els temes, fem jocs, manualitats i activitats d'aigua.
Aquests són els videoclips que van fer l'alumnat del taller d'estiu 2021:
Escola de música
Conjunts
Escola coral
Teatre musical
Producció musical i instruments
Aula de Cant
Antes de empezar…
Utilizamos cookies propias y de terceros para analizar la navegación por la web, mejorar nuestro marketing y publicidad, y optimizar la experiencia de usuario. Más información aquí.