HELEN DORON ENGLISH IGUALADA

Troba la teva acadèmia Helen Doron més propera i deixa anar el teu anglès!

A Helen Doron English eduquem en anglès => Reforç positiu, grups reduïts, diversió, materials excel·lents i professors totalment dedicats i formats. Ens encanta ensenyar anglès i ho fem de la millor forma que hi ha: amb Helen Doron English.

Més de 30 anys d’experiència en l’ensenyança d’anglès a més de 2 milions d'alumnes en 36 països i més de 4000 professors.

Per què escollir Helen Doron English? Perquè contem amb els millors materials del mercat desenvolupats per experts en l’aprenentatge d’anglès. Els grups són reduïts i els cursos amb plans pedagògics adaptats per a cada edat i nivell .

NADONS: Ensenyar una llengua a un nen quan abans millor. Els nostres cursos específics per a nadons estableixen les bases de l’anglès parlat i aprenen mitjançant jocs d’estimulació, música, llenguatge de singes i desenvolupament psicomotriu.
NENSLliçons que proporcionen gran varietat d’experiències sensorials que generen un entorn natural en el qual els nens interioritzen l’accent anglès i practiquen gran quantitat de vocabulari i estructures mentre s’ho passen bé cantant, ballant, jugant i amb molt reforç positiu.
TEENS: Els nostres cursos pensats especialment per a adolescents són molt beneficiosos en tots els aspectes de la llengua i estan pensant per mantenir-los motivats en aquest tram d’edat amb molts recursos i temes del seu interès.

A més, no et perdis les nostres activitats que fem durant el curs escolar!
STORY TELLING: Conta contes en anglès dinàmic i entretingut per a aprendre vocabulari i amb manualitats en acabar
WORKSHOPS: Tallers temàtics on gaudim creant diferents projectes i fent jocs i activitats.
PARTY TIME!: Festes temàtiques com ara a Halloween o Nadal exclusives al nostre centre

HAPPY DAYS!: També, en vacances de Nadal, Pasqua o a l'estiu, oferim els Happy Days que permeten als nens perfeccionar el domini de l'anglès els dies no lectius alhora que emprenen projectes lúdics entretinguts i enriquidors.

Vine i pregunta també per les nostres classes per a adults!

Edades
0 meses
¿Qué ofrecemos?
Visítanos en
Este perfil aún no ha sido verificado. Si te pertenece, te invitamos a que verifiques tu identidad y empieces a gestionarlo.
Verifica tu perfil
¿Tienes preguntas?

Escribe al centro para despejar cualquier duda que puedas tener (respuesta en menos de 24h).

Nombre completo
Mensaje