ESTUDI DE MUSICA

L'Estudi de Música és una escola vinculada al Conservatori Liceu de Barcelona, fundada per Maria Pilar Cotrina i amb més de 30 anys de trajectòria.

Un oferim un ensenyament que s’adapta a les vostres expectatives.

La nostra oferta educativa parteix de la sensibilització i l'iniciació a la música fins arribar a l’ensenyament reglat pensat per aquells alumnes que desitjen poder desenvolupar uns estudis oficials i poder assolir els diferents graus, amb seguiment dels estudis per un coordinador acadèmic del Consrvatori Liceu.

També oferim la possibilitat d’adaptar l’ensenyament a les expectatives personals de cada alumne: des de qui s’introdueix a la música com a una activitat lúdica o d’enriquiment personal fins al que disfruta del component més social de la música (música coral, combos). Em fet una aposta decidida per l'ensenyament de piano, violí, cant i guitarra i, alhora, estem oberts a un ampli ventall d'instruments.

Des d’una formació clàssica fins a les músiques contemporànies i la música moderna en el sentit més ampli: totes tenen el seu espai a l’Estudi de música.

Us animem a que ens visiteu i conegueu l'equip que coordina en Ricard.

Ens estimem la música!

Edades
¿Qué ofrecemos?
Visítanos en
Este perfil aún no ha sido verificado. Si te pertenece, te invitamos a que verifiques tu identidad y empieces a gestionarlo.
Verifica tu perfil
¿Tienes preguntas?

Escribe al centro para despejar cualquier duda que puedas tener (respuesta en menos de 24h).

Nombre completo

Explora nuestras actividades